تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود بازی Aircraft Carrier Survival End of Harmony برای PC
  • بازدید : (852)

دانلود بازی Aircraft Carrier Survival End of Harmony برای PC

 

 

دانلود بازی Aircraft Carrier Survival برای کامپیوتر

| بازی باقی ناو هواپیمابر |

| نسخه SKIDROW |

 

Aircraft Carrier Survival End of Harmony بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2023 توسط CreativeForge Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. وقتی سختی دریا با بی‌رحمی‌]ای نبرد رو به رو می‌شود، چالشی دشوار برای استقامت خود را نشان می‌دهد. به بقای ناو هواپیمابر خوش آمدید! این بازی یک عنوان استراتژیک در اقیانوس آرام طی جنگ جهانی دوم است که قدرت شما را به عنوان یک فرمانده نیروی دریایی به چالش می‌کشد. در طول جنگ جهانی دوم، کنترل ناو هواپیمابر، خدمه، افسران و هواپیماها را در دست بگیرید و با انتخاب تجهیزات و اسکورت مناسب برای ماموریت‌ها آماده شوید.

به یاد داشته باشید که موفقیت شما تا حد بسیار زیادی به انعطاف‌پذیری شما در مدیریت منابع بستگی دارد. خدمه خود را انتخاب کنید تا در ادامه افسران بدانند که باید روی چه چیزی در هر برهه‌ی زمانی تمرکز کنند. کشتی شما ایستگاه‌های زیادی برای انسان دارد و مدیریت صحیح، کلید پیروزی در نبرد خواهد بود. تیم‌های کنترل آسیب شما می‌توانند آتش‌سوزی، حملات اژدر، ورود آب به بدنه کشتی و … را کنترل کنند؛ البته به طور همزمان نه و همه‌ی این‌ها باید با ارزیابی و تصمیم‌گیری‌های به موقع از جانب شما باشد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Aircraft Carrier Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.38.3.4 برای PC
  • بازدید : (839)

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.34.9.4 برای PC

 

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives برای کامپیوتر

| نسخه Repak و فشرده شده |

| آپدیت June 2022 |

 

Counter Strike Global Offensives 1.38.3.4 کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند رضایت تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را جلب کند. این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتر استریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی csgo را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید. شما هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Global Offensives را از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی Tactical Combat Department برای PC
  • بازدید : (1355)

دانلود بازی Tactical Combat Department برای PC

 

 

دانلود بازی Tactical Combat Department برای کامپیوتر

| بازی دپارتمان نیروهای ویژه |

| نسخه DOGE |

 

Tactical Combat Department بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ایندی، شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2022 توسط LukasH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت لایت دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان استراتژیکی جدید است که از سبک Swat الهام‌گیری شده است. شما در این بازی به عنوان فرمانده یک تیم عملیاتی ویژه ایفای نقش می‌کنید که باید با فرماندهی صحیح و به‌جای خود، در موقعیت و محیط‌های مختلف به درستی مداخله کنید.

غیرنظامیان و مظنونان مسلح، روحیه خاصی دارند و به محرک‌های اطراف خود واکنش نشان می‌دهند. با کمک فشار صدا می‌توان حریف را مجبور به همکاری کرد. برخی از آن‌ها به راحتی تسلیم می‌شوند و برخی دیگر نه؛ از دیگر گزینه‌های در دسترس می‌توان به اسپری فلفل و یا نارنجک کور کننده اشاره کرد. شما به منظور ورود به هر اتاق می‌توانید با استفاده از دوربین‌های نظامی مخصوص محیط را بررسی و مظنونان را شناسایی کنید و با حرکاتی همچون باز کردن آهسته‌ی در و یا استفاده به‌موقع از مواد منفجره، دشمن را پیش از عملیات تروریستی از پای درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tactical Combat Department را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی Survivors End برای PC
  • بازدید : (961)

دانلود بازی Survivors End برای PC

 

 

دانلود بازی Survivors End برای کامپیوتر

| بازی پایان نجات‌یافته |

| نسخه TiNYiSO |

 

Survivors End بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2023 توسط Ghost_RUS Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اسلحه خود را بردارید و آماده شوید تا با آخرالزمان زامبی‌ها رو به رو شوید! اگر که از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و شبیه‌سازی باشید و از کشتن زامبی‌ها لذت می‌برید، این بازی مختص شماست! در این بازی جذاب و تماشایی، شما با یک آخرالزمان تمام‌عیار طرف هستید؛ جایی که در پی شیوع یک ویروس آخرالزمانی، زامبی‌ها به نژاد انسان حمله کرده و لحظه به لحظه به جمعیت‌شان نیز اضافه می‌شود. در این شرایط، زنده ماندن یک چالش مهم و حیاتی است؛ آیا برای این چالش جذاب آماده هستید؟

این بازی شما را به سفری هیجان‌انگیز در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌برد که توسط انبوهی از زامبی‌های تشنه به خون تسخیر شده است. به عنوان یک سرباز، شما آخرین امید بشریت هستید که در تلاشی ناامیدکننده برای بقا با زامبی‌ها مبارزه می‌کنید. این بازی دارای یک گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب است که در آن می‌توانید با انواع سلاح‌هایی که در دسترس‌تان قرار می‌گیرد برای کشتار شمار هرچه بیشتر زامبی‌ها تلاش کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Survivors End را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی Terminator Resistance Annihilation Line برای PC
  • بازدید : (873)

دانلود بازی Terminator Resistance برای PC

 

 

دانلود بازی Terminator Resistance برای کامپیوتر

| بازی مقاومت نابودگران |

| نسخه CODEX |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/09/20: نسخه جدید Terminator Resistance Annihilation Line-CODEX به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…
بروزرسانی در تاریخ 1400/09/28: نسخه کم‌حجم Terminator: Resistance Update 12 + Annihilation Line DLC + Bonus – FitGirl اضافه شد…

Terminator Resistance Annihilation Line بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2021 توسط Reef Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت لایت دانلود به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه می‌کنیم، یک تجربه جدید و سرگرم‌کننده از دنیای ترمیناتورها (نابودگران) است که چشم‌اندازی از دنیای جذاب این سری فیلم را برای شما علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای به ارمغان می‌آورد. سری محبوب و پرطرفدار ترمیناتور در تاریخ سینمای دنیا توانسته‌اند استقبال بی‌نظیر مخاطبان و منتقدین را با خود به همراه داشته باشند. در صورتی که شما هم از طرفداران این سری محبوب هستید، ما برایتان بازی کامپیوتری جدیدی را در نظر داریم که با دارا بودن گیم‌پلی جذاب و نزدیک به واقعیت خود، شما را از تجربه حضور در دنیای نفس‌گیر نابودگران به وجد خواهد آورد.

هیچ سرنوشتی، به جز آن که شما می‌سازید وجود ندارد! در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید مجموعه‌ای از رویدادها که در نهایت به نبردی بزرگ ختم می‌شوند را تجربه کنید. این رویدادها، در نهایت شما را به سمت جنگی تمام عیار بین انسان و ربات‌ها می‌برد. بازی مقاومت نابودگران، یک تجربه اکشن از نگاه اول شخص است که در سناریویی مربوط به جنگ آینده ساخته شده و نمونه آن‌ را صرفا در فیلم‌هایی با همین مضمون می‌توان مشاهده کرد. وظیفه شما این است که با کسب تجربه و درآمد، برای این نبرد آخرالزمانی خود را آماده کرده و ضمن همکاری با گروهی از بازماندگان، سرنوشتی تاریخ‌ساز را در این نبرد بزرگ رقم بزنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Terminator Resistance را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی Strike Force 2 – Terrorist Hunt برای PC
  • بازدید : (843)

دانلود بازی Strike Force 2 - Terrorist Hunt برای PC

 

 

دانلود بازی Strike Force 2 – Terrorist Hunt برای کامپیوتر

| بازی نیروی تهاجمی 2 – شکار تروریست |

| نسخه TiNYiSO |

 

Strike Force 2 – Terrorist Hunt بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، تیراندازی، اول‌شخص، سه‌بعدی و ایندی می باشد که در سال 2022 توسط Enigma Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید ضمن دسترسی به یک انبار اسلحه پیشرفته و مدرن شامل مسلسل، تک‌تیرانداز، رگبار، اسلحه کمری و … به یک بهشت گرمسیری سفر کرده و در برای شکار تروریست‌]ا تلاش کنید. این بازی شما را به یک منطقه استوایی می‌برد؛ جایی که در احتمالا تروریست‌های هدف شما در آن مخفی شده و اکنون شما باید آن‌ها را پیدا کرده و نیروها را از پای درآورید.

در داستان بازی می‌خوانیم که یکی از ماموران، مدت‌ها در حال تحقیق از یک سازمان تروریستی شبه‌نظامی تحت رهبری یک مامور سابق نیروهای مخفی آلمانی بود. بعد از مدتی، سیگنال ردیابی او گم شده و آخرین پیام دریافتی از او، یک درخواست نجات و مختصات بود. شما به عنوان یکی از اعضای نیروی مخصوص باید به این ماموریت مهم اعزام شده و تلاش کنید با استفاده از تجیهزات نظامی که در اختیار دارید، نیروهای تروریستی را در گوشه و کنار شکار کرده و از پای درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Strike Force 2 – Terrorist Hunt را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی There Is No Light برای PC
  • بازدید : (884)

دانلود بازی There Is No Light برای PC

 

 

دانلود بازی There Is No Light برای کامپیوتر

| بازی نوری وجود ندارد! |

| نسخه FCKDRM |

 

There Is No Light بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی، ایندی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2022 توسط HypeTrain Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت لایت دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک اکشن ماجراجویانه در دنیای تیره و تار زیرزمینی است که شما نبرد خود را در آن آغاز می‌کنید. انبوهی از دشمنان پیش روی شما خواهند بود و باید سعی کنید با از پیش روی برداشتن آن‌ها، در برابر غول‌های هر مرحله قرار بگیرید و دنیای بازی را آن‌گونه که خودتان دوست دارید اکتشاف کنید!

پس از یک فاجعه‌ی جهانی، بقایای تمدن بشری یک جامعه دینی جدید را در میان ویرانه‌های زیرزمین متروک ساختند. آن‌ها نور خورشی درا فراموش کرده و اکنون کورکورانه از خدای جدید با نام “دست بزرگ” پیروی می‌کنند. هر چند سال یک بار، دست بزرگ به سمت مردم در ایستگاه مرکزی آمده و نوزادان منتخب را به دنیای پنهان در پشت دروازه‌های پناهگاه می‌برد. شما به عنوان هرمان بازی، سفری خطرناک را به این دنیای خصمانه در پیش می‌گیرید که باید طی آن فرزند خود در تاریکی‌ها پیدا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی There Is No Light را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries JumpShip Edition
  • بازدید : (873)

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries برای PC

 

 

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries برای کامپیوتر

| بازی نبرد ربات 5: مزدوران |

| نسخه FLT |

 

MechWarrior 5 Mercenaries JumpShip Edition بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Piranha Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما عزیزان بازدیدکننده ارائه می‌کنیم، روایتی پرهیجان و جذاب از آینده‌ای است که به طور قطع هیچ‌یک از ما واقعیت آن را به چشمان خود نخواهیم دید! داستان این بازی، در سال 3015 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. تصور کنید که در هزاره آینده، تا چه اندازه علم و تکنولوژی پیشرفت می‌کنند و باید در انتظار چه تغییراتی در سبک زندگی زمینی باشیم! البته تغییرات مربوط به این دوره، صرفا محدود به سبک زندگی انسان، تکنولوژی مدرن و … نیست؛ زیرا که از لحاظ تقویم کیهانی هم سیارات و کهکشان‌ها دچار تغییر و تحولات بسیاری می‌شوند. انسان‌ها در این دوران، در داخل منطقه‌ای گسترده از فضا تحت عنوان کره داخلی (Inner Sphere) زندگی می‌کنند. در واقع تکنولوژی سفرهای فضایی این امکان را برای ما فراهم کرده تا بتوانیم از زمین به عنوان منزلگاه دیرینه انسان رخت بر بسته و سایر کرات آسمان را نیز به سکونتگاه جدید خود تبدیل کنیم.

با وجود یک پیشینه فوق‌العاده در عصر طلایی زندگی بشر در دنیا و دستاوردهای پی در پی در زمینه‌های مختلف علمی و تکنولوژیکی، اکنون به نظر می‌رسد که همه چیز به خاطرات پیوسته و با سکونت یافتن رهبران در جناح‌های مختلف کیهان، همگی به دنبال برتری‌طلبی هستند. در بحبوحه این جنگ‌ها، مزدور بودن یک شغل بسیار سخت و پرخطر به شمار می‌رود! اما واقعیت این است که در آینده دور، تعقیب و گریز مجرمین در میان کهکشان‌ها کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود. همین امر، فرصتی را برای افراد فراهم می‌‌کند تا با اقدامات خرابکارانه خود، دائما در فرار و گریز از قانون باشند و از همین راه به درآمد خوبی هم برسند. در این بازی، شما به عنوان یک مزدور بین‌کهکشانی ایفای نقش می‌کنید که انواع مختلف چالش‌ها را در مسیر خود خواهید داشت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم علاقه‌مند به حضور در دنیای آینده، بازدید از ماشین‌های غول‌پیکر و پیشرفته هستید، فرصت تجربه این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی MechWarrior 5 Mercenaries را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.38.3.4 برای کامپیوتر
  • بازدید : (1055)

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives 1.34.9.4 برای PC

 

دانلود بازی Counter Strike Global Offensives برای کامپیوتر

| نسخه Repak و فشرده شده |

| آپدیت June 2022 |

 

کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند رضایت تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را جلب کند. این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتراستریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی csgo را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید. شما هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Global Offensives را از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
دانلود بازی Tunguska The Visitation Ravenwood Stories برای PC
  • بازدید : (864)

دانلود بازی Tunguska The Visitation برای PC

 

 

دانلود بازی Tunguska The Visitation برای کامپیوتر

| بازی تانگوسکا: ملاقات |

| نسخه SKIDROW |

Tunguska The Visitation Ravenwood Stories بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و ایندی می باشد که در سال 2021 توسط HOLO GAMES ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما باید زندگی یک شکارچی شبح را تجربه کنید و رازهای تاریک تانگوسکا از دوران اتحاد جماهیر شوروی را شکف کنید. این روستای ترسناک، محیطی فراموش شده و متروک است که امکانات بسیار کمی در آن وجود دارد و شما در آن با باتلاق‌های سمی، تونل‌هایی شوم و … سر و کار دارید و طی این ماجراجویی قرار است که واقعه مرموز تانگوسکا در سال 1908 میلادی را کشف کنید.

در این بازی، شما با یک گیم‌پلی استراتژیک و نقش‌افرینی سر و کار دارید که برای زنده ماندن در آن باید مواد غذایی، دارو و دیگر اقلام لازم برای زنده ماندن را کشف کنید و ضمن مدیریت آیتم‌ها، رویه بازی را پیش ببرید. این بازی یک محوریت داستانی غنی را پیش روی شما می‌گذارد که باید اسرار مخفی مربوط به رویداد تانگوسکا در اتحاد جماهیر شوروی را کشف کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tunguska The Visitation را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت لایت دانلود دریافت نمایید.

 

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد